Veebipoe teesark.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ 3D Catering asukohaga Võru tn 132a, Tartu linn, Tartu maakond 50111, Registrikood 14420527.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, kõik e-poes märgitud hinnad on eurodes.
  3. Hinnale ei lisandu tasu kauba kättetoimetamise eest.
  4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse maksumus, mille saab tasuda ülekandega või pangalingi kaudu.
  2. Teesark lehel on võimalik tellimuse vormistamisel kasutada sooduskoodi. Sooduskood annab soodustuse kindlalt ostukorvi summalt, protsentuaalse soodustuse ostukorvi summalt, kindla toote summalt ja/või soodustuse tarnele.
    • Sooduskoodi saab kasutada, lisades olemasoleva koodi Ostukorvi või Kassa lehel välja toodud lahtrisse;
    • Sooduskoodi edukal rakendamisel kuvatakse kodulehel teade “Kupongi kood rakendatud edukalt” ning kliendil on võimalik näha soodustust tellimuse kokkuvõttes;
    • Sooduskoodile võib rakenduda kasutamise piirang (kuupäevaline piirang, minimaalne ostusumma, soodustus rakendub konkreetsele tootele või tootegrupile);
    • Sooduskood võib hõlmata ainult tasuta tarnet või ka tasuta tarnet lisaks soodustusele;
    • Sooduskoode saab tavaliselt erinevate sooduskampaaniate ajal, tänutäheks uudiskirjaga liitumise eest, tagasiside kirjutamise eest jne;
    • Sooduskoodi kehtivus ja muud tingimused on välja toodud konkreetse kampaania lehel.
  3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
  2. Kauba tarnimiseks kasutatakse Omniva pakiautomaate. Kassa lehel määrab klient, millisesse automaati tarnet soovitakse. Saatmiskulud kannab müüja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  3. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 30 päeva jooksul alates hetkest, milles personaalses sõnumis on kokku lepitud. Takistusi võib tekkida, kui klient saadab halva kvaliteediga pildifaili.
  4. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Tagastusõigus

  1. Tähelepanu! 14-päevane tagastusõigus ei kehti võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud juhtudel, sealhulgas järgneva kauba puhul: 1. Tooted, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi; 2. Tooted, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
  2. Tagastusõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  3. 14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  4. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Pretensiooni esitamise õigus

14. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

15. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@teesark.ee või helistada telefonil: +372 512 8587

16. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

17. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab Veebipood, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

18. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

19. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, meiliaadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

20. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kohale toimetada kaupa.

21. Veebipood saadab ostja meiliaadressile uudiskirju ning pakkumisi ainult juhul, kui ostja on otsepostituste saamiseks soovi avaldanud, sisestades veebilehel oma meiliaadressi.

22. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda meilile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest teada meili teel või järgides pakkumisi sisaldavas meilis toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

23. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile info@teesark.ee või helistada telefonil +372 52 8587.

24. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin http://www.komisjon.ee/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole http://ec.europa.eu/consumers/odr/